Hotel Aqua Waikiki Wave **

Aqua Waikiki Wave

5 reviews over Hotel Aqua Waikiki Wave in het Nederlands

Lekker in het toeristen centrum

Ingeborg, 24-6-2009

Een prima hotel. Wel een beetje gedateerd, maar midden in het centrum van Waikiki. Alle stranden zijn op loop afstand en het OV is ook prima.
Gereisd met vrienden in april 2009

Drukke locatie middenin Waikiki Beach

RM, 28-11-2008

Waikiki Wave was voor ons een prima hotel! Centraal gelegen in Waikiki, buiten = meteen middenin het centrum. Twee keer Starbucks op loopafstand voor een goede kop koffie & een heerlijke muffin als ontbijt. Onze kamer was mooi & ruim. rest van het hotel weinig van gezien, je komt binnen in een soort van lounge waar de balie van het hotel zit, maar ook ander bedrijven. Het lijkt alsof de ingang van 't hotel op de 1e verdieping zit, met een restaurant op de begane grond. Parkeergarage bij 't hotel & naast 't hotel zo'n garage waar ze met een soort van lift je auto stapelen, tot 12 hoog. Heel bijzonder! We haddne en balcon aan een zijstraat, wel wat druk savonds, maar ja, dan moet je geen hotel middenin een centrum van een grote stad nemen.

Verder is Hawaii echt SUPEr1

Gereisd met partner in januari 2008

Frank, 24-9-2007

Hotel was op zich niet slecht, maar ook niks bijzonders, het straalde echt niks uit.

Hoog flatgebouw (zoals alle hotels in Waikiki).

Receptie en kleine lounge als ontvangstruimte straalde niks uit.

Onze kamer op 6e verdieping keek uit op parkeergarage. Probeer een kamer zo hoog mogelijk te krijgen!

Gelegen aan drukste straat in Waikiki. Met name 's avonds soms wat lawaaierig door dronken Amerikanen op straat.

Ligt naast de International Market en 2 blokken vanaf het strand ter hoogte van het roze hotel.

We hadden bonnen voor gratis ontbijt in naastgelegen restaurant, maar dat stelde niks voor (zoete muffinfs en koffie). Meeste hotels hebben niet inclusief ontbijt. Mijn is momenteel op de 1e verdieping een restaurant aan het maken.

Er zou een zwemdab moeten zijn, maar dat hebben we niet zo snel gevonden.

Tip: geef een tientje per nacht meer uit voor een leuker hotel.

Gereisd met partner in september 2007

jolanda, 30-5-2005

Leuk hotel, nette kamers. Ontbijt is in principe in USA nooit inbegrepen, dus hier ook niet. Het is een leuke wandeling door een winkelstraat naar het strand. En daar kom je toch voor.
    Gereisd anders in mei 2005

Toerkoop Reisburo van Oosten, 28-1-2004

Hotel is alleen te boeken op basis van logies.

Onder het hotel ligt een 7-eleven waar je verse

belegde broodjes en koffie/thee kunt krijgen.

Naast het hotel ligt de international market, een overdekte markt met tientallen souvenierkraampjes en tal van eet-tentjes.

Ligging van het hotel is in alle opzichten geweldig. Bushalte voor de deur, parkeergarage

onder het hotel. Enige nadeel: 's-morgens wordt er al vroeg het vuilnis opgehaald wat voor geluidsoverlast zorgt. Verder heeft het hotel maar een klein zwembad met dito terras.

Kamers hebben koelkast, airco en HBO-channel.

Prima hotel op steenworp afstand van het beroemde Waikiki Beach. Niet geschikt voor mensen die op veel luxe gesteld zijn, voor de rest; een AANRADER!!!

Gereisd anders in januari 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aqua Waikiki Wave bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Waikiki Wave in Waikiki (bij Honolulu), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Waikiki Wave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aqua Waikiki Wave scoort een 7 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: