Hotel Outrigger Keauhou Beach Resort ***

Outrigger Keauhou Beach Resort

4 reviews over Hotel Outrigger Keauhou Beach Resort in het Nederlands

Schitterende locatie!

RM, 28-11-2008

Qua ligging was dit hotel echt super!

Toen wij er waren, eind januari 2008, waren ze echter een aantal verdiepingen aan 't renoveren. Het zou leuk geweest zijn als dat van te voren bekend geweest was... Nu zaten we dus feitelijk in een bouwput.

Jammer ook dat ons bij inchecken was beloofd dat een late check-out geen enkel probleem was en dat toen het check-out-day was dit opeen sniet meer kon. Jammer!

De baai om 't hotel heen is schitterend, we hebben zelfs nog gesnorkeld met een turtle! De vissen waren mooi, leuk (klein) strand, echt allemaal super!

Gereisd met partner in januari 2008

Geweldig hotel met uitmuntend restaurant!

Dekkers, 15-10-2008

In dit geweldige hotel hebben wij 3 dagen doorgebracht tijdens onze huwelijksreis en er is maar 1 woord voor dit hotel GEWELDIG, niet alleen de prachtige ligging van het hotel (aan een poel waarin het wemelt van de tropische vissen en schildpadden van 1 meter doorsnede!) waar je overigens geweldig kunt snorkelen, een hele mooi ervaring!! Over het restuarant zijn we ook zeer te spreken, wij hebben hier uitmuntend goed gegegeten. De bar is deels gelegen over de poel, welke aan de onderzijde van het hotel wordt verlicht zodat je 's avond nippend aan je cocktail de vissen kunt zien zwemmen. Het hotel ligt net buiten de drukkere straat en is een goed uitgangspunt voor excursies. Zeer nette kamers. Zeker aan te raden dit hotel!
Gereisd met partner in oktober 2008

Ellen Porsius, 20-2-2006

Een prachtig hotel op een paradijselijk plekje. Het hotel staat "met de voeten in het water". In de poeltjes rondom zwemmen de grote zeeschildpadden om je heen. Een prachtige tropische tuin rondom. De kamers groot en netjes. Alle kamers hebben zeezicht. Naast het hotel een geweldige snorkelplek. Ook hier weer volop schildpadden en heel veel tropische vissen. Het zwembad is iets minder (klein en niet erg helder), maar wat geeft het met de prachtige Pacific Ocean voor de deur....

Een aanrader (heel Hawaii trouwens...)

Gereisd anders in februari 2006

Miranda, 14-10-2004

Erg mooi hotel met een prachtige tuin. Op zo'n 5 km afstand een erg leuk centrum met leuke restaurants en winkeltjes.
Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Outrigger Keauhou Beach Resort in Kailua-Kona (Big Island), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Outrigger Keauhou Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Outrigger Keauhou Beach Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: