BedAndBreakfast Honu Kai ****

BedAndBreakfast Honu Kai ****
8,7

Uitstekend

3 reviews over BedAndBreakfast Honu Kai in het Nederlands

Knus paradijsje met (te?) veel service

Jeroen, 5-1-2012

Honu Kai is een knus paradijsje. De kamers zijn onberispelijk en mooi sfeervol ingericht en het is heerlijk relaxen op de gemeenschappelijke lanai tussen het dichte tropische groen. Het handelsmerk van de eigenaren is om hun gasten tot in het extreme in de watten te leggen. Het ontbijt is copieus, wat dacht je van een stevige Mexicaanse tortilla, me daarnaast nog vers fruit en een mand vol cakejes? En ga je naar het strand, dan krijg je behalve badhanddoeken ook een koeltas mee met daarin flesjes water en zakjes chips. Allemaal bij de prijs inbegrepen. Bij ons werkte de servicegerichtheid soms wel op de zenuwen, bijvoorbeeld wanneer keer op keer werd gevraagd of we écht niet meer hoefden dan ons naar Amerikaanse begrippen bescheiden ontbijt.
Gereisd met partner in november 2011

fantastische plek

Natasja, 13-7-2010

Geweldige bed en breakfast. Hele mooie kamers, fijne ligging niet te heet ligt wat hoger. Wendy en Dave de eigenaars zijn ontzettende schatten en kunnen je advies geven over van alles van trips tot eten. Echt een aanrader we gaan zelf in Oktober weer.
Gereisd met partner in juni 2010

Zonder twijfel het beste B&B aan de westkant!

Marjonijntje, 4-12-2009

Absoluut de beste plek om op het Big Island te overnachten. De eigenaren Wendi en Dave zijn 2 geweldige mensen die er alles aan zullen doen om het je naar de zin te maken. De kamers zijn erg mooi, voorzien van eigen badkamer en (in ons geval) eigen balkon. Het ontbijt wat op de lanai geserveerd wordt is in één woord geweldig. Allerlei spullen kan je gratis gebruiken (boogieboard, snorkels, strandlakens etc) en de eigenaren zullen je ook goed op weg helpen met restaurants, interessante uitstapjes etc. Om het huis heen ligt een mooie begroeide tuin. Het vliegveld Kona is op 15 minuutjes rijden maar je hoort helemaal geen vliegtuigen. We hebben al vaak in B&B's geslapen maar deze stak er met kop en schouders bovenuit. Echt doen! Voor vragen mag je me altijd mailen.
Gereisd met partner in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Honu Kai in Kailua-Kona (Big Island), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Honu Kai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Honu Kai scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.