7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Park Shore Waikiki*** bij :

3 reviews over Hotel Park Shore Waikiki in het Nederlands

Eenvoudig maar aan het strand

Dave, 13-1-2014

Wij hadden een kamer met fantastisch uitzicht (18e verdieping).

Eenvoudige maar schone kamers wel redelijk centraal gelegen.

Zwembad is mijn inziens niet echt nodig met een fantastisch strand op 50 meter.

Gereisd met partner in juni 2001

Leuk hotel niet bijzonder

Diego, 25-10-2009

Een leuk net hotel, maar niet heel bijzonder. Wij hadden een "schijnbaar" goedkopere kamer gereserveerd en kregen geen zeezicht. Na 1 nacht geslapen te hebben naast de herrie van een ketelhuis kregen we een andere kamer. Wij hadden de pech dat ze het zwembad dicht gooiden voor onderhoud van totaal 3 dagen. De manager gaf ons toestemming om gebruik te maken van het zwembad van het Bamboe hotel iets verderop! Als je een auto huurt kan je de auto gratis parkeren langs het strand,(vlakbij hotel) scheelt 25 dollar per dag Waikiki is leuk. Strand is weg oversteken. Strandbedjes/parasols heel duur $50 per dag. Wel leuke vakantie gehad!
Gereisd met partner in september 2009

Jeroen en Suzan, 27-12-2006

Park Shore Waikiki is een leuk gezellig hotel op hawaii. De kamers zijn netjes. Service is heel erg goed.Het uitzicht als je een kamer hebt met zeezicht is helemaal geweldig. Je ziet diamond head en de zee. Waikiki is erg duur. Maar alles op hawaii is duur. De natuur is prachtig zeker de vallei waar veel films zijn opgenomen.
Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Shore Waikiki in Honolulu (Oahu), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Shore Waikiki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Shore Waikiki scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.