Hotel Ilima ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ilima*** bij :

2 reviews over Hotel Ilima in het Nederlands

Ruim en centraal

Raymond, 4-11-2012

Enigszins gedateerde ruime kamer met complete keuken. Klein balkonnetje met zitje. Op de 10e zijn ook nog 2 zonnedekken met ligstoelen aanwezig. Op de begane grond is een mini-zwembadje.

Op loopafstand van de beach en boulevard. Shops en restaurants etc om de hoek. Evenals St. Germains bakery met lekkere verse baquettes.

Gereisd met partner in augustus 2012
?

Doen!

Mar, 21-2-2010

Ilima is geen echt hotel, althans onze kamer leek meer op dat van een appartementje. Een eigen keuken en een kamer groter dan onze eigen woonkamer (oke we wonen in een niet al te riante rijtjeswoning). De meubels, vloerbedekking en dekbedovertrekken zijn nogal gedateerd, maar alles was schoon en in orde. Onze kamer (met balkon met twee fijne stoelen en een tafeltje) had uitzicht op (heel in de verte tussen andere hotels door) de zee, maar voornamelijk op andere hotels en flatjes waar locals wonen. Prima om 's ochtends lekker je koffie te drinken. Boek het last minute via hotels.com oid en bespaar enorm. Waikiki beach is tien minuten lopen (door de vele stoplichten), maar het is een wandeling dwars door het centrum van Waikiki (deel van Honolulu) en da's dus helemaal niet vervelend. Transfer van airport naar hotel kan geregeld worden, maar goedkoper is de airport taxi (9 dollar pp (zie borden op airport)) of neem TheBus voor slechts 2,35 dollar pp.
        Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ilima in Honolulu (Oahu), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ilima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ilima scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.