Hotel Hawaiian Monarch **

8,5

4 reviews over Hotel Hawaiian Monarch in het Nederlands

goed en goedkoop hotel

barry, 11-9-2011

wij hebben hier 2 weken een heerlijk verblijf gehad en voor weinig geld.

in het hotel is verder weinig te doen maar je zit op 5 minuten lopen van het strand en 10 minuten lopen naar wat winkels en restaurants. ga in ieder geval een auto huren en trek er op uit. hawaii is prachtig en de locale bevolking is erg vriendelijk. prachige surf stranden en rusige baaitjes. stel je niet te veel voor van waikiki beach, een dun stukje strand met alleen hotels eraan gelegen.

maar wij gingen wel bijna elke ochtend bij zo'n hotel ontbijten op het terras , want daar had je prachtig uitzicht over de zee.

het zwembad bij de monarch is ook prima hoor, maar je mist toch wel het strand.

mooie muurschildering trouwens over de hele oppervlakte van het naastgelegen gebouw.

Gereisd met partner in januari 2002

voor herhaling vatbaar!

Aerlanga Floris, 23-11-2010

Ben afgelopen zomer met een vriend voor een maand naar Hawaii geweest, allereerst verbleven we in een appartement ver van de stad, dit was dus niet te doen om elke x een 3 kwartier te gaan lopen om even de stad te bekijken.

Na 2 dagen gingen we op zoek naar een ander acco en kwamen we uit bij "Hawaiian Monarch" dit is een aanrader voor mensen die luxe en verzorging niet belangrijk vinden, de kamers waren klein maar compact, afstand naar Waikiki Beach was maar 10 min, we zijn zelfs goede vrienden geworden met de manager en receptie (die beloofde dat ze contact zouden opleggen met ons als ze naar Amsterdam komen haha).

om een lang verhaal kort te maken ;) dit is een uitstekend accommodatie met zeer vriendelijke personeel, oftewel een aanrader!

Aloha

Gereisd met vrienden in juli 2009

goed hotel

Els Verschoor, 16-11-2010

prima hotel. kamer aan de kleine kant, maar met magnetron, koffiezetter etc. ligging niet optimaal. Flink stukje lopen naar het strand. Leuke trips te boeken vanuit het hotel. Vond Honolulu op zich erg tegenvallen. Had een paradijsje verwacht, maar dit viel erg tegen.
Gereisd met vrienden in september 2003

Monique Herweijer, 4-11-2004

Wij zijn hier in 2003 op huwelijksries geweest. Naar mijn meneig een zeer goed hotel voor een goede prijs. De service is heel goed, personeel echt vriendelijk, simpele maar schone kamers, goede airco die zelf te regelen is. In het hotel zelf zit een barretje waar weinig gebruik van wordt gemaakt een kleine supermarkt en een winkeltje, maar eenmaal buiten gekomen heb je alles in de buurt. Het hotel ligt slecht 5 minuten lopen van het strand,(mooie wandeling door een soort park), Sizzlers t.o. het hotel en als je de straat oversteekt kom je gelijk bij allerlei winkeltjes en eetgelegenheden.

Ik zou hier zeker terug gaan!!

Gereisd anders in november 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hawaiian Monarch bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hawaiian Monarch in Honolulu (Oahu), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hawaiian Monarch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hawaiian Monarch scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: