Hotel Castle Maile Sky Court **

Hotel Castle Maile Sky Court
Castle Maile Sky Court

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Castle Maile Sky Court bij:

1 review over Hotel Castle Maile Sky Court in het Nederlands

onpersoonlijk groot, maar ok

Mar, 21-2-2010

Wij zaten op de 44 verdieping dus dat zegt genoeg over de grootte van dit hotel (en verklaart de naam). Inchecken gaat routinematig en is onpersoonlijk. Betalen en wegwezen leek de vrouw te willen zeggen. De kamers zijn compact maar compleet. De grote koelkast is ideaal en het bed lag prima. Jammer dat het raam maar op een kiertje open kan. Dit om de veiligheid te waarborgen denk ik. Het uitzicht was prachtig (zeezicht waikiki beach, maar omdat het een paar straten van het strand staat zie je ook het winkelende publiek lopen en auto's rijden).Koffie voor twee kopjes krijg je gratis, overige koffie koop je zelf in een van de honderden ABC shops in Honolulu. De airco maakte veel kabaal, maar deed het prima. Goede keuze voor een of twee nachten. Voor een langer verblijf zou ik naar een kleinere accommodatie gaan zoals het Ilima hotel. Bagage op je laatste dag kan kosteloos worden afgegeven zodat je nog fijn souveniertjes kunt gaan kopen!
Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Castle Maile Sky Court in Honolulu (Oahu), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Castle Maile Sky Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Castle Maile Sky Court scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: