Hotel Royal Lahaina Resort ***

8,1

9 reviews over Hotel Royal Lahaina Resort in het Nederlands

Heerlijk!

S, 28-7-2017

Dit hotel ligt direct aan zee en beschikt daar over een groot privé strand, er worden parasols en strandstoelen te huur aangeboden, maar ook surfplanken enz. Het resort beschikt over een hotel en over huisjes, wij lagen in een huisje. Geweldig! Ons huisje was nog niet gerenoveerd en als je wil klagen dan vond je heus wel wat, maar het was serieus fantastisch ruim en schoon en we waren heel blij met dit plekje. De meeste huisjes zijn al gerenoveerd en zien er strakker uit, maar ik zou direct teruggaan naar ons huisje. Het personeel was vriendelijk, de zwembaden schoon en het eten was beter dan op andere plekken in Hawaii. We hebben hier een fantastisch verblijf gehad.
Gereisd met partner in juni 2017

super!

desiree, 5-9-2015

Fantastische lokatie. Schitterende tuin. Zalig strand en schone zee. Vriendelijke werknemers. Het eten was prima. Leuke zonsondergang ceremonie.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prachtig hotel!

Arjen en Nanda, 15-1-2010

-/-

- Het centrum ligt niet op loopafstand.

+/+

- Prachtige kamers!

- Hotel ligt aan het strand met een heerlijke zee om in te zwemmen.

- Genoeg zwembaden.

- Je kunt prima in het hotel eten en wat drinken, niet mega-duur.

- Erg vriendelijk personeel.

Samengevat: een fantastisch hotel om lekker bij te komen!

Gereisd met partner in september 2009

Mooi maar erg massaal.

Sander & Jacqueline, 2-8-2009

Ligging is inderdaad buiten Lahaina dus huurauto is wel aan te raden. Daar vraagt het hotel wel meteen $10 per dag parkeergeld voor. Voor ons meteen een reden om hier nooit meer naar toe te gaan. Geldklopperij. Ontvangst bij uitstappen van auto ook niet erg vriendelijk maar gehaast massawerk. Idem bij de receptie. Wij zijn ook niet geinformeerd over de extra parkeerkosten. Leuk presentje bij het uitchecken. Wij verbleven niet in het hotel maar in de aangrenzende cottages aan de golfbaan. Leuke kamers maar niet praktisch ingericht en wel heel erg gehorig. Met name 's nachts en 's morgens vroeg heel storend. Internet ook niet meer gratis. Ook weer $10 per dag. Voor een volgende keer zouden wij iets zoeken aan de zuid-west kust; Kihei/Wailea/Makena. Vonden wij iets minder massatoerisme en een leukere sfeer.
Gereisd met partner in augustus 2009

Super mooi hotel

Fleur, 29-12-2008

Vriendelijke mensen, veel amerikanen die voor een weekend overkomen. Eten heerlijk. Kamers netjes.
Gereisd met partner in februari 2008

Tamara, 18-5-2008

Een geweldig hotel! Wij zijn hier gweest van 6-5 tm 9-5-08. Zeer mooie hotelkamers, aan het strand, vlakbij zeer mooie snorkelplek en bij het stadje Lahaina. Het hotel is medio 2007 verbouwd en dat heeft zijn vruchten afgeworpen! De beoordeling hieronder is zeker niet meer van toepassing!!Een echte aanrader!
Gereisd met partner in mei 2008

Anja en Renaldo, 13-4-2008

Wij zijn hier geweest van 2-4-2008 tm 6-4-2008. Wij hebben het fantastisch gehad, zeer ruime en mooie kamers met een Flatscreen. Lekker rustig. Gratis internet. Zeer vriendelijk personeel. Irene achter de balie heeft ons geholpen omdat wij problemen hadden met de terugreis naar LA (vliegtuigmaatschappij was failliet). Wij hebben wel 2 dagen een auto gehuurd en overal naar toegereden. Wij willen zeer zeker nog een keer terug naar dit eiland en ook weer naar Royal Lahaina Resort.
Gereisd met partner in april 2008

verschrikkelijk drama, 4-1-2007

wij zijn in july 2006 voor 6 dagen in dit hotel geweest ik heb nog nooit zo'n zooitje gezien we kregen in 2 dagen tijd 3 nieuwe kamers en de eerste 2 waren met recht een drama . kakkerlakken,renovatie,drillboren ,als compensatie kregen we 2 dagen ontbijt maar dit dekte voor mij de schade niet.

we hebben bij het reisburo een klacht ingediend en uiteindelijk 50% van de reissom terug gehad.

ga hier niet heen je komt terecht in een bouwput men is het hele complex aan het renoveren, en dit vertellen ze niet uiteraard niet in de reisgidsen

Gereisd anders in januari 2007

John en Marijke, 3-7-2006

Mooi hotel. Je moet hier wel een auto hebben. Direct aan zee gelegen op ongeveer 7 minuten rijden buiten plaatsje Lahaina.

Kamer zeer groot, maar douche en toilet zijn geplaatst in een zeer kleine ruimte. De wastafel staat voor de douche en toilet en die ruimte is wel erg groot.

Parkeren van de hurauto is ook niet goedkoop.

Wij zaten in een bijgebouw waar 's avonds Luau feesten gehouden worden.

De winkelstjes die bij het complex horen zijn erg duur. Boodschappen kun je beter in Lahiana doen.

Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Royal Lahaina Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Lahaina Resort in Honokowai Maui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Lahaina Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Lahaina Resort scoort een 8.08 uit 10 op basis van 12 reviews.