Hilo

1 review over BedAndBreakfast The Bayhouse in het Nederlands

Goede zaak maar niet echt een B&B

Ginirover, 28-10-2010

De Bayhouse is op zich een uitstekende overnachtingsplaats met drie goed onderhouden kamers, net buiten Hilo (paar minuten wandelen en je bent er). Heel mooi aan de baai gelegen met zicht op de binnen- en buitenvarende cruiseschepen en met het golven van de zee op de achtergrond als je `s nachts het venster openzet. De kwakende kikkers moet je er dan wel bijnemen maar die stoorden niet echt. Elke kamer heeft een mooi terras, het ontbijt is uitstekend en er is gratis Wifi.

Enig nadeel vonden wij dat het wel een B&B is, maar dat we de gastvrouw in de vier nachten dat we er waren in totaal ongeveer drie minuten gezien hebben, de gastheer hebben we 1 x vanuit de verte gezien. Voor mij is een B&B toch iets waar je contact hebt met de eigenaars die je wat info over de omgeving geven enzo en waar je ook contact met andere gasten hebt, maar dat lukt hier niet zo erg. Wel een beetje jammer want tijdens de korte ontmoetingen die we met de gastvrouw hadden kwam

Wel aan te bevelen

Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast The Bayhouse in Hilo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast The Bayhouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast The Bayhouse scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.