Hotel Baymont Inn & Suites Savannah South, GA **

Hotel Baymont Inn & Suites Savannah South, GA
Baymont Inn & Suites Savannah South, GA

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Baymont Inn & Suites Savannah South, GA bij:

1 review over Hotel Baymont Inn & Suites Savannah South, GA in het Nederlands

Goede keuze in Savannah

Jaap, 3-7-2008

Wij kozen dit hotel omdat de ligging niet al te ver van de historische binnenstad was, een kleine 4 mile. De omgeving van het hotel is weinig interessant.

De hotelbus breng je gratis naar downtown en haalt je er ook weer op. De tijden dat deze bus reed pasten niet in ons schema, zodat wij met de auto zijn gegaan. De route erheen was echter eenvoudig en de parkeerskosten waren laag.

Het hotel is vrij nieuw en oogt vriendelijk en redelijk schoon. De ontvangst door de dame achter de balie was uiters vriendelijk. Het hotel is voorzien van een aardig gelegen buitenzwembad en de kamers zijn ruim en modern ingericht en voorzien van koelkast en microwave, alsmede een flatscreen t.v.

Het gratis ontbijt werd genuttigd in een ruimte bij de lobby en was redelijk gevarieerd.

Dit hotel is een goede keuze voor mensen die de hoge hotelprijzen van downtown willen vermijden, maar toch redelijk centraal willen overnachten. De prijs die wij betaalden was een redelijke $ 77 voor 1 nacht excl. tax.

Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baymont Inn & Suites Savannah South, GA in Savannah, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baymont Inn & Suites Savannah South, GA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Baymont Inn & Suites Savannah South, GA scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.