Hotel Clarion Atlanta Airport ***

Hotel Clarion Atlanta Airport
Clarion Atlanta Airport

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Clarion Atlanta Airport bij:

1 review over Hotel Clarion Atlanta Airport in het Nederlands

Prima voor 1 of 2 nachtjes.

joek, 15-4-2011

Wij zijn hier in 2008 geweest. Dit hotel hadden wij geboekt voor de eerste en laatse nacht van onze 3 weekse rondreis door het zuiden. Hiervoor is het hotel prima geschikt.

De service is goed, de mensen vriendelijk. Prima zwembad erbij (zowel binnen als buiten). Als je Atlanta wilt bezoeken moet je wel een auto hebben (of een taxi bellen).

Als je een hotel dicht bij het airport zoekt is deze ideaal.

Enige nadeel is de ligging onder een startbaan van Atlanta Airport. Om de minuut komt er een dikke boeing over dus rust is er ver te zoeken.

Wij hebben er alleen ontbeten. Werden hierbij verrast door de uiterst vriendelijke bediening. Als je uit het hotel naar links loopt kom je meerdere eetgelegenheden tegen zoals Burger King, MC, Wendy´s en voor de minder junkfood ingestelden: De steaks in de Buffalo's Grill zijn heerlijk en huge!

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clarion Atlanta Airport in Jonesboro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clarion Atlanta Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clarion Atlanta Airport scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: