Hotel Hilton Atlanta Airport ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton Atlanta Airport bij:

2 reviews over Hotel Hilton Atlanta Airport in het Nederlands

Redelijk airport hotel.

Jaco, 23-12-2016

Heerlijk om na de lange vlucht uit Holland hier een tussenstop te houden. geen gestress bij vertraging of problemen bij de douane na aankomst. gewoon eerst even tot rust komen en dag erop door vliegen naar je eindbestemming. Verschillende eetgelegenheden in de buurt en in het hotel. Als je aankomt op het internationale gedeelte van de luchthaven is er geen transfer naar het hotel, wel kan je gebruik maken van de gratis transfer naar de domestic / binnenlandse vluchten gedeelte van de luchthaven.

Hier komt dan ook het busje van het Hilton hotel.

Je komt met de eerste transfer al langs het hotel maar stop daar niet, je gaat rechtstreeks naar de andere kant van de luchthaven om daar op de hotel shuttle te stappen.

deze optie is gratis en een taxi kost ongeveer 20 dollar.

Wij hebben in dit hotel niet de kamer gekregen die we geboekt hadden, we werden gedowngrade maar kregen daarom wel toegang tot de executive lounche en een gratis ontbijt maar van geen beide gebruik gemaakt.

Uitzicht in de kamer was voortreffelijk op de start en landingsbanen en zo kon je constant 12 tot 14 vliegtuigen zien hangen in de wacht om te mogen landen.

Geluid van buiten hoorde je echt niet, maar wel van de ijsblokjesmachine op de gang die precies tegenover onze kamer stond.

Het hotel vond ik heerlijk , maar een volgende keer zou ik toch een ander proberen.

Gereisd met partner in december 2016

Aanrader!!!!!

M en M, 7-6-2010

Kost een paar dollar meer dan het gemiddelde maar wat je in de plaats krijgt is het prijsverschil dubbel en dik waard. Zeker als je de dag nadien een lange vlucht hebt. Prima en vriendelijke service. Ook het restaurant is aan te bevelen. En het uitzicht !
Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Atlanta Airport in Atlanta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Atlanta Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Atlanta Airport scoort een 6.57 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: