Hotel Page Terrace Motel

Page Terrace Motel

1 review over Hotel Page Terrace Motel in het Nederlands

Welcome in Paradise!

Elisa en Leroy, 22-7-2010

voor ons was het hier echt paradijselijk!. De kamers zien er keurig netjes uit en het personeel is werkelijk super vriendelijk en helpen je met alles. Het hotelligt direct aan het strand. Hset strand in Treasure Island is behoorlijk groot en heerlijk rustig. Voor een paar dollar heb je een lekker bedje en kan je heel de dag genieten van het mooie witte strand en het helderblauwe water.

Als je niet zo van het strand hou is er ook een leuk zwembad met ligstoelen. Ook staan er bij het zwembad bbq's zodat je 's avonds lekker kan bbq-en met uitzicht op zee.

Het hotel is ook niet zo heel erg duur in vergelijking met de andere hotels in hetzelfde gebied, dus ook een pluspunt. Voor ons wat het enige minpunt dat we weer naar de volgende bestemming moesten. Eigenlijk is heel Florida mooi maar dit (en de keys) was toch wel echt een uitschieter!

Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Page Terrace Motel in Treasure Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Page Terrace Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Page Terrace Motel scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: