De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tahitian Inn*** bij :

1 review over Hotel Tahitian Inn in het Nederlands

Ferry en Karin, 12-5-2008

Begin mei hebben wij 5 nachten in dit hotel doorgebracht. Het is allemaal vrij recht-toe recht-aan. Niks mis mee, maar ook geen overbodige luxe. Wel prettig was de aanwezigheid van een fitness ruimte en een zwembad om even af te koelen. Wij zaten in een kamer die (denk ik) vlak voordat wij erin kwamen volledig opgeknapt was. Zag er dan ook zeer fris uit. Jammergenoeg begonnen ze op de voorlaatste dag van ons verblijf met het opknappen van de kamer naast ons. Dat gaf wel wat herrie. Prima locatie als uitvalsbasis: 3 min van snelweg die je met een uurtje rijden naar de Orlando-parken en -outlet-malls brengt. Centrum Tampa is 15 minuten. Rollercoaster park Bush Garden ruim 15 minuten. Klein halfuurtje naar de mooiste stranden (wij zijn naar het schitterende Clearwater Beach geweest).

Als je van fastfood houdt is dit DE locatie. Direct naast hotel 2 restaurants en schuin aan overzijde de pizzaboer. Tenslotte is de lommerijke wijk Hyde Park, met leuke restaurants, op slechts 5 minuten.

Gereisd anders in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tahitian Inn in Tampa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tahitian Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tahitian Inn scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.