Hotel Holiday Inn Tampa Busch Resort ***

Hotel Holiday Inn Tampa Busch Resort
Holiday Inn Tampa Busch Resort
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Inn Tampa Busch Resort bij:

3 reviews over Hotel Holiday Inn Tampa Busch Resort in het Nederlands

Christa, 11-7-2005

Zoals bij veel hotels vond ik de lobby en zwembad er goed uitzien. De kamers daarentegen vond ik minder. Tenminste voor het geld wat ik er voor betaald heb $100 voor 1 nacht. Zonder ontbijt. Het busje naar Bush Gardens is heel handig. Toch zou ik hier niet nogmaals naar toe gaan. Het was ook heel rumoerig en druk.
Gereisd anders in juli 2005

Sandra en Bjorn, 6-4-2005

Heel dicht bij Busch Gardens... makkelijk te vinden vanuit daar.

De kamers zijn supermooi voor het geld dat je ervoor betaalt en het ontbijtbuffet werkelijk geweldig!

Gereisd anders in april 2005

Wendy, 29-12-2004

Goed hotel. Propere en goed onderhouden kamers. Het zwembad hebben we niet kunnen uitproberen wegens renovatiewerken.

Met het busje van Holiday Inn zelf word je gratis naar Busch Gardens gebracht, en gratis terug opgehaald.

Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Tampa Busch Resort in Tampa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Tampa Busch Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Tampa Busch Resort scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: