Hotel Best Western All Suites **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western All Suites** bij :

2 reviews over Hotel Best Western All Suites in het Nederlands

p.postma, 28-4-2007

we zaten hier ter afsluiting van onze rondreis door Florida. Van hier gingen we naar Orlando Int. airport. Wij vonden "het ontbijt" bagger. Naar de Mexicaan zijn we niet geweest vanwege de gore accomodatie. Je moet daar niet voor strand gaan zitten, daarvoor moet je naar Clearwater beach. Het enige leuke was dat het vlakbij een mall was.

Tevens was er gratis internet. Zo zie je maar weer hoe of meningen kunnen verschillen.

Voor ons dus geen tweede keer.

Gereisd met partner in april 2007

Tom, 1-12-2006

Super hotel! De suites zijn er super ruim! Lekkere bedden, mooi ingericht! Het mexicaanse restaurant is zeer betaalbaar en zeer lekker! Het ontbijt is zeer lekker en variabel! Het hotel is ruim opgezet en ligt zeer goed t.o.v de Bushgardens! Dit park ligt op nog geen 5 minuten rijden! De omgevind is ook ok! Het is echt een aanrader!!!
Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western All Suites in Tampa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western All Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western All Suites scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.