Hotel Marenas Resort ****

8,8

4 reviews over Hotel Marenas Resort in het Nederlands

Tophotel

marcella, 21-9-2014

Ik was daar 1 week met mijn dochter. Kregen een upgrade naar een luxe suite met losse slaapkamer, keuken van alle gemakken voorzien, vrij balkon, en grandioos uitzicht vanaf de 26e etage. Ontbijt voor 2 was inbegrepen en dagelijks betaalden we een fee van 10 dollar voor gebruik wifi, strandstoelen, en handdoekservice. Het hotel ligt heerlijk rustig, maar met de bus ben je in een half uur op Ocean Drive. Winkels aan de overkant zoals supermarkt, eettentjes, medisch centrum, enz. Ontbijt was niet heel uitgebreid, maar was van uitstekende kwaliteit. Zeker naar Amerikaanse begrippen. Excursies kun je goed boeken bij de receptie, waar je heel goed geholpen wordt. Is een aparte balie voor. Bushalte paar meter van hotel met de lijnen S,E, en 120 kom je in alle belangrijke delen van Miami. Als ik weer naar Miami ga kies ik weer voor dit hotel. In South Beach zou ik niet graag zitten, omdat ik niet van Benidorm-achtige drukte hou. Wel voor even, maar dan zoek ik het zelf wel op. Tophotel!
Gereisd met oudere kinderen in september 2014

goede ligging, basic kamers, aanrader.

hellemans, 21-5-2012

goed hotel met goede service, kamers basic, maar goed onderhouden. ontbijt was bij ons inbegrepen. eenvoudig elke dag zelfde en een beetje zoals de koffie: aan de slappe kant. strand en strandservice van hotel een pluspunt.
Gereisd met partner in mei 2012

In een woord geweldig!

Hans en Evelien Schiedon, 19-9-2011

Wij zijn in Augustus 2011 met zes personen (vier volwassenen en twee kinderen) een week in dit hotel geweest. Is een absolute aanrader voor mensen die Miami willen ontdekken! Fantastisch hotel, geweldige service (handdoeken worden je gebracht op het strand) en prachtige kamers.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marenas Resort bij:

Geweldige locatie met prachtig uitzicht

Joany, 9-5-2011

Dit resort is prachtig gelegen direct aan het strand. Het ligt tussen Miami en Fort Lauderdale in en dat is perfect. Het uitzicht vanaf de 23ste verdieping is spectaculair! Heerlijk balkon met stoelen. Helaas geen waterkoker aanwezig in de keuken. Bedden liggen goed, veel kastruimte en mooie moderne inrichting. Zwembad is niet groot, geen kinderbadje aanwezig en vanaf de middag komt er schaduw in het zwembad. Maar een fantastische plek waar ik zo weer naar toe zou gaan.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marenas Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marenas Resort in Sunny Isles Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marenas Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marenas Resort scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.