Aparthotel Golden Nugget Beach Club **

Golden Nugget Beach Club
2,7

Onvoldoende

4 reviews over Aparthotel Golden Nugget Beach Club in het Nederlands

goed voor enkele nachten ter overbrugging

Yvonne Schuffelers, 1-6-2009

zijn 3 dgn hier in dit hotel geweest, ter overbrugging voor een cruise. nou wij lagen op kamer 234. het uitzicht was super mooi, zwembad en strand samen!! maar voor de rest, ja je kon er slapen, en douchen. elke dag werd er wel beetje gepoetst. airco zet deze niet op 86 maar op 68. dan krijg je t pas echt lekker koel! service was vriendelijk, de jonge dame hielp ons zeer goed
Gereisd met vrienden in juni 2009

Mieke, 14-1-2007

Ik ben hier 2 weken geweest, maar het was niet zo'n schoon en verzorgd appartement. Voor het geld mag ik niet klagen, we zaten hier via een vriend voor 100E 2 weken. Maar het was er vies, er werd weinig schoongemaakt, en ook de openbare toiletten waren vies. De 'lounge' was in geen 20 jaar meer opgeknapt volgens mij, maar wij hebben ook heel weinig tijd in het appartement doorgebracht dus hier weinig last van gehad. De schoonmaakster sprak geen Engels dus als je iets wilde vragen snapte ze er niks van. Ze verschoonde het bed en de handdoeken wel regelmatig. Verder konden we een aantal dagen niet zwemmen omdat het filter kapot was, en het water helemaal groen was geworden. Maar verder is er niks mis met het zwembad! Alleen de meeste ligstoelen zijn niet echt ligbaar. Voor de rest is het niet echt een aanrader, vooral niet als je voor hetzelfde geld een beter appartement kunt huren.
    Gereisd anders in januari 2007

Nelly, 7-9-2006

Het was erg vies hier. Duidelijk dat er niet wordt schoongemaakt. Ook het water in het zwembad zag er niet uit. Wij zouden hier nooit terugkeren en het ook niemand aanraden.
      Gereisd anders in september 2006

Suzanne en Erik, 20-7-2006

Dit was een zeer slechte ervaring voor ons. Gelukkig maar twee dagen geboekt. Het was in zeer slechte staat van onderhoud en vies. Enige advies: ga hier niet heen!!!
        Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Golden Nugget Beach Club in Sunny Isles Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Golden Nugget Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Golden Nugget Beach Club scoort een 2.71 uit 10 op basis van 7 reviews.