Hotel Comfort Inn & Suites St. Augustine **

Hotel Comfort Inn & Suites St. Augustine
Comfort Inn & Suites St. Augustine

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Comfort Inn & Suites St. Augustine bij:

2 reviews over Hotel Comfort Inn & Suites St. Augustine in het Nederlands

Mooi hotel

Jan-Nelwendels, 4-6-2012

Mooi hotel in een schitterende omgeving. Je kijkt zo buiten op een natuurgebied. Mooie kamers met twee grote bedden. Het is een sfeervol hotel in een leuk oud stadje.
Gereisd met oudere kinderen in juli 1995

nooit meer

janeinfo, 19-7-2009

het was al niet te vinden dit hotel, wijzigd iedere keer haar naam. Bij aankomst zat het hotel dicht. |(overdag), na bellen werd er niet al te vriendelijk open gedaan en kregen we onze sleutel. Een vieze stinkende kamer (muf) was ons verblijf, blijkbaar draait de airco niet als er geen gasten in verblijven. Even naar het zwembad, is klein maar wel gezellig. Ontbijt karig en onvriendelijk. Ligt wel dichtbij alle bezienswaardigheden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn & Suites St. Augustine in St. Augustine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn & Suites St. Augustine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn & Suites St. Augustine scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: