Hotel Casa Monica ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Casa Monica**** bij :

2 reviews over Hotel Casa Monica in het Nederlands

Werkelijk schitterend

movado, 15-11-2009

Dit hotel is echt een pareltje. Het stadje is leuk, maar klein. Na 19u 's avonds was er ten tijde van ons verblijf weinig meer te doen en hadden we dan ook geluk dat we nog een restaurant konden vinden waar we konden eten. Aanraders in het stadje: het fort en Ripley's Believe it or not. Je kunt ook een rondrit met een treintje maken.

Hotel is super luxueus. Je waant je een prins en prinses. Onze kamer lag naast het zwembad. Bed sliep heerlijk, wifi internet op de kamer, maar ook een gratis te gebruiken computer bij de lift in de buurt. Eten in het hotel niet geprobeerd, maar in het gebouw van het hotel zit ook een 'starbucks' waar je lekker ontbijt en koffie/thee kunt halen. 2 nachten gebleven, absoluut een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2009

Elly en Koene, 9-5-2007

Schitterend hotel, zowel van binnen als van buiten, in spaanse stijl. We hadden een prachtige kamer (met hemelbed) en een zeer grote luxe badkamer. Achteraf beseften we wel dat de ligging van onze kamer naast de lift niet perfect is i.v.m. gepraat van andere hotelgasten. We hebben in het restaurant diner en ontbijt gebruikt, wat niet goedkoop was, maar wel zeer goed. Bezienswaardigheden allen op loopafstand.
Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Monica in St. Augustine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Monica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Monica scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.