Hotel Gulfcoast Holiday Homes Port Charlotte ***

Matig

1 review over Hotel Gulfcoast Holiday Homes Port Charlotte in het Nederlands

Ronduit smerig

C Mulleneers, 16-11-2008

We hebben een villa gehuurd bij deze organisatie voor de locatie Cape Haze. We kwamen echter in Port Charlotte terecht in een villa die ronduit smerig was en niet voldeed aan de beschrijving in de brochure ( luxe villa, max 5 jaar oud )

Deze villa was zeker ouder als 10 jaar, de keuken plakte van alle kanten evenals de keukeninventaris, pannen met etensresten in de kast, de besteklade ronduit smerig, dode insecten, evenals een paar kakkerlakken. De villa was verder stoffig en er lagen overal dode vliegjes.

De BBQ vies envettig en op het rooster ook nog restanten van vlees!! Ik heb geen bezwaar tegen een verouderde inventaris... als deze maar schoon is!!!

Helaas was Gulfcoast holiday homes niet bereid ons iets anders aan te bieden en stuurde alleen een poetsploeg die alleen de buitenkant schoonmaakte en de inventaris van de keuken niet. De vliegjes lagen nog in de slaapkamer op de vloerbedekking en er kropen weer kakkerlakken rond. We zijn toen zelf vertrokken iom de reisorganisatie

Gereisd met partner in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gulfcoast Holiday Homes Port Charlotte in Port Charlotte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gulfcoast Holiday Homes Port Charlotte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gulfcoast Holiday Homes Port Charlotte scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: