Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Travelodge Orlando International Drive bij :

1 review over Hotel Travelodge Orlando International Drive in het Nederlands

Slechte ervaring, veel verbeterpunten!

CharissaT, 12-2-2015

Onze ervaring bij dit hotel was helaas niet best. 's Avonds kwamen we aan, twee mensen achter de receptie die i.p.v. ontzettend druk bezig waren met inchecken het ontzettend druk hadden met tegen elkaar in het Spaans praten. Inchecken duurde erg lang, omdat men niks uitvoerde. Eenmaal op de kamer was deze niet schoongemaakt!! Een andere kamer gekregen. De volgende nacht, midden in de nacht, werden opgeschrikt toen er wildvreemden in onze kamer stonden. Wij hadden "hun" kamer, oftewel bij de receptie waren ze het vergeten om te zetten... Een welgemeende excuses kon er niet vanaf. De locatie is niet ideaal, wij zaten aan de zijkant van het hotel met nauwelijks straatverlichting wat geen veilig gevoel heeft. De kamer had 2 kleine bedden die hoognodig aan vervanging toe waren. Qua afstand naar Universal en Sea World is de locatie prima, alles wordt goed aangegeven.
    Gereisd met partner in december 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Orlando International Drive in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Orlando International Drive zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Travelodge Orlando International Drive scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.