Hotel Sheraton World Resort ****

Sheraton World Resort
7,8

4 reviews over Hotel Sheraton World Resort in het Nederlands

margyene booi, 8-8-2007

Grote mooie luxe en uitstekende hotel, met overal meertjes met eenden die vrijlopen, pizzahut, gameroom, 7 zwembaden en echt gericht op families. De staff is uitstekend en je wordt goed opgevangen en voor gezorgd. Veel activiteiten hele dag door. Transport naar disneyworld. Echt een super hotel met alles eropen eraan. Het ligt op een rustige locatie en is een heel rustgevende plek. Overdag is het zeer gezellig door alle families die er zijn. Integendeel daarvan hant er s'Avonds een romantische sfeer.

Dit was echt een droom hotel en droomvakantie.

Gereisd familie in juli 2005

Debbie Bijkerk, 4-6-2007

Wij zijn de laatste week van mei in Orlando geweest. Wij vonden het een prima hotel. Parkeerkosten waren er niet. De kamer was ruim en netjes. Geen last van geluidsoverlast. Mooi zwembad.
Gereisd anders in juni 2007

Angela, 29-5-2006

Sheraton World Resort ligt aan de zuidelijke kant van de International Drive. Daarmee heeft dit resort een centrale ligging t.o.v. de Disneyparken en de Universal parken. Het ligt op een steenworp afstand van Seaworld. Ook de snelweg I4 is makkelijk bereikbaar.

De kamer was redelijk schoon. De service was afdoende.

Zelf aangeschafte etenswaren, die in de koelkast lagen, werden gebruikt door de personeelsleden.

De kamers, die aan de parkeerplaats grenzen, hebben vaak last van geluidoverlast door voorbijlopende personeelsleden en gasten (ook 's nachts!).

Het resort komt niet overeen met de 4-sterren.

Gereisd anders in mei 2006

inge, 14-4-2006

Wij vonden het een duur hotel voor wat je kreeg. Het is erg standaard en harde bedden. Seaworld is op loopafstand, dat scheelt parkeergeld maar daarvoor hoef je dit hotel niet te boeken want bij dit hotel betaal je behoorlijk veel parkeergeld per dag! Later hebben wij in Disney movie resort gezeten dat is net zo duur maar vonden wij veel meer zijn geld waard.
Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton World Resort in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton World Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton World Resort scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.