Hotel Orlando Vista ***

8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Orlando Vista bij:

2 reviews over Hotel Orlando Vista in het Nederlands

Astrid, 24-4-2008

Afgelopen zomer hier voor twee weken geweest, het is een goed rustig schoon hotel!! Lekker centaal gelegen en anders neem je de gratis hotel bus of een taxi!! Restaurants op loop afstand voor elk wat wils!! Het zwembad heb je meest voor je eigen alleen!! Het bakkerijtje was ook lekker voor een broodje en zulke vriendelijke mensen!! En je moet ook zeker gaan shoppen daar en een lege koffer van huis meenemen!! Het was een onwijze vakantie en hopelijk komen we nog een keer terug hier!!!!
Gereisd familie in april 2008

Cilla, 18-12-2007

Zijn een weekje hier geweest, heel vriendelijk personeel. Nette kamers, alles goed geregeld, je kan in het hotel al kaartjes kopen voor Disney en er rijden gratis pendelbussen naar de Disney parken. Restaurants zijn dichtbij en ook de Wallmart. Onze rondreis begon en eindigde ook hier.

Mocht ik weer naar Orlando gaan dan wil ik absoluut hier weer verblijven.

Gereisd met vrienden in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orlando Vista in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orlando Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Orlando Vista scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: