Hotel Marriott Residence Inn ***

Hotel Marriott Residence Inn
Marriott Residence Inn

2 reviews over Hotel Marriott Residence Inn in het Nederlands

Familie G., 6-11-2005

Super goed gelegen hotel. Dicht bij de autosnelweg naar alle pretparken en shoppingcentra.Zeer ruime kamers. Zeer vriendelijk aan de receptie.

Ontbijtbuffet: warm + koud (verschillende soorten cornflakes, roerei, hamburgers, wafels, pancakes, brood, donuts, fruit, fruitsappen,...)

Een aanrader !!! (november 2005)

Gereisd anders in november 2005

Hoogerwerf, 31-5-2005

Begin mei 2005 zijn wij 6 dagen met onze kinderen (3 en 6 jaar) in dit hotel verbleven. We hadden een suite met 1 slaapkamer waarin zich 2 tweepersoonsbedden bevonden.Tevens is er een woonkamer met kitchenette en grote koel/vrieskast.Het zwembad is erg mooi en er is een kleine,nette speelplaats.Het hotel ligt 1 straat van International Drive,10 min. van Disney.
Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Residence Inn in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Residence Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marriott Residence Inn scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: