Hotel Imperial Swan & Suites **

Hotel Imperial Swan & Suites
Imperial Swan & Suites

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Imperial Swan & Suites bij:

3 reviews over Hotel Imperial Swan & Suites in het Nederlands

Heel goedkoop toch prettig hotel

ABKtje, 2-9-2011

ImperialSwan boekten wij in de kerstvakanit voor 22!!! Euro per nacht per kamer en onze verwachtingen waren niet al te hoog gespannen. Echter prima hotel met kamer met 2 queen bedden en koelkast op 2 stappen van zwembad. Gratis parkeren op prima locatie vlakbij nieuwe Prime Outlets en paar minuten lopen !!!ja!! naar Wet n Wild, dus op hoek van International Drive. Ik zou zo weer van dit hotel gebruik maken!
Gereisd met oudere kinderen in december 2010

Simpel hotel maar met goede ligging tov de parken

D. Corbiere, 29-4-2009

Hotel is wat verouderd maar biedt alle faciliteiten die je nodig hebt. Aanrader is zeker om een auto te huren.
Gereisd met vrienden in april 2009

een 'dump'

gerda, 26-10-2008

vies, beroerd hotel.

Het koffiezetapparaat bleek toen we het gingen gebruiken een dikke laag bedorven melk in het waterreservoir te hebben (hoezo schoonmaak?), Jeuch!!

We hadden een kamer waarin gerookt was ondanks het verzoek van een niet roken-kamer.

Ongemotiveerd, onvriendelijk personeel.

Men rade ons af kaartjes te kopen in het Visitor center. Toen we dat vervolgens wel deden bleek dat je daar maar liefst 40% korting kreeg op kaarten van het Kennedy Space Center. Blij dta we niet naar die concierge in het hotel hadden geluisterd.

Gereisd met partner in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Imperial Swan & Suites bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imperial Swan & Suites in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imperial Swan & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Imperial Swan & Suites scoort een 6.03 uit 10 op basis van 32 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: