Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Florida & Conference Center bij :

1 review over Hotel Florida & Conference Center in het Nederlands

Olivia Hulsman, 26-7-2007

In oktober 2006 ben ik hier 10 dagen verbleven. Mooi hotel, goede kamers, mooi groot zwembad. Vanuit de receptie van het hotel loop je zo de Florida Mall binnen. Wij hadden alleen logies dus over het eten kan ik niet oordelen. Op het einde van ons verblijf hadden we een commentaarbriefje ingevuld: dat de internetverbinding soms wegviel en dat er niet genoeg water uit de douchekop kwam. Een paar weken later hebben we een keurige email van de manager ontvangen dat ze een betere internetverbinding hadden genomen en dat de douchekop was vervangen. En hij dankte ons om hen hierop te wijzen! Heel netjes. Over het algemeen heb ik niets negatiefs te melden.
Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Florida & Conference Center in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Florida & Conference Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Florida & Conference Center scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.