Hotel Fiesta Key Townhomes

Hotel Fiesta Key Townhomes
Fiesta Key Townhomes

1 review over Hotel Fiesta Key Townhomes in het Nederlands

Roel Janssen, 22-5-2008

Fiesta Key heeft fantastische townhouses, die gedeeltelijk verhuurd en permanent bewoond worden. De huizen zijn groot genoeg voor 6 volwassenen en bieden alle luxe die je nodig hebt. Fiesta Key ligt net buiten alle bedrijvigheid van Kissimmee en Orlando. Hierdoor is het lekker rustig. maar je hebt in 5 minuten rijden alles binnen handbereik.(Wallmarkt, restaurants en pretparken!!)

De huizen hebben 3 slaapkamers, 2 badkamers, woon/eetkamer, volledig ingerichte keuken, patio, eigen oprit en was/droogmachines. Lakens, handdoeken ed zijn voldoende aanwezig, je moet wel zelf voor poetsmiddellen, toiletpapier ed. zorgen.

Er is een clubhouse met zwembad en fitnessruimte.

Fiesta Key biedt veel kwaliteit voor weinig geld. Wij betaalden voor twee weken huur tijdens de meivakantie maar 658 euro!!! Dit is nog geen 47 euro per nacht!! Inclusief schoonmaak, electriciteit en belastingen.

Wij gaan zeker nog een terug!!!

Gereisd met vrienden in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Key Townhomes in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Key Townhomes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fiesta Key Townhomes scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: