Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Disney's Wilderness Lodge***** bij :

6 reviews over Hotel Disney's Wilderness Lodge in het Nederlands

mooi

movinglin, 21-7-2010

het is een heel mooi hotel en je kan heel gemakkelijk dmv de bussen naar het park binnen een paar minuten ben je daar, je kan ook voor de boot kiezen maar dan wacht je langer.

wij hebben niet veel bij het hotel gedaan maar er was een groot zwembad bij erg mooi tijdens ons bezoek was alles in kerstsfeer welke het ook wel heel bijzonder maakte

Gereisd met partner in november 2008

Geweldig hotel!

Lisanne en Floris, 19-6-2010

Wij zijn hier geweest in september 2009. Het is een erg mooi hotel! mooie kamers en een geweldige service. Het zwembad is ook mooi, hetzij wat aan de kleine kant .

Je krijgt elke dag een krant en er is voor mensen met kinderen entertainment bij het zwembad. Je kunt met de bus of met de boot naar de parken. Voordeel van een deluxe hotel is dat de wachtrijen voor deze transportmiddelen kort zijn en dat je dus niet een paar bussen hoeft af te wachten. Mindere punten vonden wij de ontbijtruimte waar je zelf je ontbijt kon halen(erg klein), al kun je wel voor (veel) dollars in een restaurant bediend worden. Een ander minpunt vinden wij dat de bussen altijd een extra stop maken bij het grandfloridian. Maar ach je bent op vakantie dus dan hoeft het ook allemaal niet zo snel. Kortom een hotel om nogmaals te doen!

Gereisd met partner in september 2009
?

Disney’s Wilderness Lodge

Cindy, 13-8-2009

Luxe Disney hotel, rustig gelegen aan een meer en in de stijl van Noordwest Amerika en de nationale parken.

Dit hotel heeft 727 luxe ingerichte kamers en het hotel valt in de Deluxe categorie.

Ondanks dat het groot is heerst er een rustige en sereense sfeer.

Alle kamers hebben een kingsize of twee tweepersoons bedden.

Vanuit dit hotel kun je met de boot naar het Magic Kingdom Park of met de shuttle bus naar de overige parken.

Gereisd met vrienden in maart 2009

J. Woldhek, 15-10-2007

Mooi hotel alleen de restaurants kunnen al een half jaar van te voren worden geboekt. Dus als je daar wil eten is het wel handig om dat van te voren te doen
        Gereisd met partner in oktober 2007

Doc, 4-5-2006

In april 1996 zijn wij in dit hotel, op het balkon aan de tuinzijde, heerlijk in het zonnetje, getrouwd.

Het was tegelijk een deel van onze huwelijksreis die wij gedurende de 4 daarop volgende weken kriskras door de USA gemaakt hebben. Onvergetelijk!

Een prachtig hotel met een waterbron ontspringend in de hal en via een waterval uitmondend in het zwembad. Het einde van de tuin grenst aan een kunstmeertje, waar de boot naar het Magic Kingdom aanlegt. Wij kwamen om 3 uur 's nachts aan. Doodmoe. Kregen een mooie kamer op de begane grond, maar wilden eigenlijk liever een kamer met een ligbad. Dit hebben we 's nachts gemeld. De volgende ochtend bleek alles geregeld: een andere kamer, met bad en uitzicht op de tuin en een bellboy zorgde voor de verhuizing van onze koffers en spullen.

Het kost wat, maar dan heb je ook wat.

Ooit willen we nog eens terug, maar dan met onze kids.

Gereisd anders in mei 2006

Roberto van Duuren, 21-1-2004

Het was onze huwelijksreis. Het is er supermooi, zeer mooie wilderness nagemaakt, erg vriendelijk personeel, elke ochtend een krant op je matje. Tevens is er een snackbar en restaurant aanwezig met zeer lekker eten. Je kunt met de boot of bus naar Magic Kingdom, oh ja, bij ons lag er een levensechte alligator op het terras! Een dure maar uiterst geweldig vakantieadres.
        Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Disney's Wilderness Lodge in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Disney's Wilderness Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Disney's Wilderness Lodge scoort een 9 uit 10 op basis van 6 reviews.