Hotel Days Inn Lakeside **

Hotel Days Inn Lakeside
Days Inn Lakeside

2 reviews over Hotel Days Inn Lakeside in het Nederlands

Peter Hoogland, 2-3-2006

Hebben er in 2004 ook drie weken overnacht. In 2005 wilden wij er weer naar toe maat moesten uitwijken naar ander hotel omdat we geen kontakt konden krijgen. Niet zo vreemd want ter plaatse bleek het hotel te zijn afgebroken en er komen huizen op het terrein.
    Gereisd anders in maart 2006

Martin & Marieke, 2-7-2004

Juni, 2004 als je alleen komt om te slapen is er niets aan te merken op dit motel. Alleen dat je heel erg goed moet opletten voor al het gespuis wat er rond dit motel loert op toeristen die vergeten hun kamer af te sluiten of voor een paar uurtjes afwezig zijn, zodat ze hun gang kunnen gaan.
    Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Lakeside in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Lakeside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Days Inn Lakeside scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: