6,5

Matig

4 reviews over Hotel Best Western Florida Mall in het Nederlands

Francis en Stanley, 12-7-2006

Wij zijn in mei 2001 voor 2 weken in dit hotel geweest.

We vonden het hotel prima, voordelig, goede ligging en vriendelijk personeel.

Kamer is ruim, schoon, airco en voorzien van een goed bed.

Zwembad is goed,ligbedden aanwezig.

Ontbijt en diner hebben we geen gebruik van gemaakt, dus kunnen we niet over oordelen.

Wij zouden zo weer voor dit hotel kiezen.

Gereisd anders in juli 2006

sandy, 30-9-2004

eenvoudig hotel maar wat wil je, wij hebben 17 euro per nacht betaald voor dit hotel(pp). Dus een prima prijs voor wat je krijgt. Ruime kamers klein zwembad maar er zat bijna niemand dus voor ons was het groot genoeg. Wij waren hier voor de pretparken en naar alle parken was er een gratis shutle service naar alle parken. Prima geregeld dus.

Al zou ik weer naar orlanda gaan zou ik dit hotel zeker vanwege de prijs weer overwegen.

Gereisd anders in september 2004

Eline en Anneke, 8-6-2004

Wij zijn in mei 2003 geweest en gaan nooit meer terug.Dit hotel is echt een ramp!!!Het behang viel vande muren, dekens zaten vol met vlekken en mottenlarven, het bad was gewoon te ranzig om met blote voeten in te staan, stank overlast van de buren via kieren, tv die bijna doorbranden, vieze vloerbedekking, kamers zeer slecht onderhouden en vies, geluidsoverlast van de ice machines, zwembad vol met alg, ligbedden vol met schimmel en doorgezakt, drugs gevonden in onze kamer etc. etc.Het personeel van het restaurant en Axl van building services waren de enige die aardig waren. Er was nooit een manager aanwezig en met klachten wordt niks gedaan.Mensen die al jaren naar dit hotel kwamen komen nooit neer terug...dat zegt toch genoeg!!
Gereisd anders in juni 2004

Evelyn, 11-9-2003

Dit hotel is eenvoudig, maar wel heel schoon. Het ontbijtbuffet stelt weinig voor en verder zijn de kamers heel vochtig. Hoewel ik verwacht had last van de vochtigheid te hebben, heb ik hier niets van gemerkt.

Als je verder niet meer eisen aan een hotel stelt dan alleen een schone, comfortable slaapplaats, dan kan ik het hotel van harte aanbevelen.

Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Florida Mall in Orlando, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Florida Mall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Florida Mall scoort een 6.5 uit 10 op basis van 4 reviews.