7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Turnpike West** bij :

2 reviews over Hotel Best Western Turnpike West in het Nederlands

mooi maar nooit meer

leo, 16-10-2010

goed hotel maar mensen zijn niet vriedelijk en alls ver veral om al is mooi als je geen kinderen hebt
    Gereisd met partner in augustus 1997

familie offerman, 28-5-2006

Wij zijn 2 x in dit hotel geweest Dit hotel leg ver van de parken na een drukke dag is dit een heerlijk rustig hotel, waar je s'avonds in alle rust van het zwembad kan genieten Alles is te bereiken ook de mall en lekkere dure zowel goedkopen restaurants. Als wij weer naar florida gaan nemen wij dit hotel weer
    Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Turnpike West in Ocoee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Turnpike West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Turnpike West scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.