Hotel The Registry Resort *****

Hotel The Registry Resort
The Registry Resort
9,5

2 reviews over Hotel The Registry Resort in het Nederlands

Dikke aanrader in Naples!

Kristof, 26-7-2011

Tijdens een rondreis per huurauto verbleven we enkel nachten in The Registry in Naples. Wat een aangename verrassing! Hoewel dit hotel niet zo duur is, zijn de kamers bijzonder ruim en luxueus ingericht. Grote badkamer, uitmuntende service en alle faciliteiten zijn voorhanden in dit hotel. Hoewel dit voor ons maar een etappehotel was tijdens onze fly & drive door Florida, keren we hier in de toekomst zeker nog eens terug. Perfect hotel voor een rustvakantie tijdens onze druilerige Europese wintermaanden. Ook als golfer kom je hier zeker niets te kort!
Gereisd met partner in november 2003

Bas, 10-7-2005

Een geweldig hotel. Het mooiste hotel van Naples. Super rustig. Ligt prachtig aan de baai. het strand bereik je via boardwalks door mangrove, lopend of je wordt gebracht met een golfkarretje! Heerlijke beachbar.

Kamers zijn echt geweldig. Super vriendelijke mensen. we zijn hier nu 3 keer geweest en het is echt perfect. HEt personeel herinnerde ons nog na een jaar! Zeg ook dat je uit Nederland komt je wordt dan echt in de watten gelegt. Wij kregen een kamer op de bovenste verdieping. Een fantastich uitzicht!Tip: ga eens lekker eten in downtown Naples bij de Ialiaan. Echt geweldig. en ontbijt bij Skillets. Zo ondek je het echte Amerika.

Als je naar florida gaat moet je naar dit hotel. Een echte aanrader.

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Registry Resort in Naples, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Registry Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Registry Resort scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.