1 review over BedAndBreakfast Tamiami Guest House in het Nederlands

Rustig, netjes en schoon, betaalbaar

Johan, 8-4-2011

Hotels vonden wij prijzig met lang niet altijd goede recensies. De recensies van deze B&B waren goed en dat is terecht. Wij verbleven er voor $75 per nacht. Leuk appartement met zwembad. Als breakfast kreeg je een brood, jam, boter, eieren. Flesjes water liggen klaar in de koelkast. Zelf koffie en thee zetten en dan ontbijten op het terras bij het zwembad tussen de vogelgeluiden. Supermarkt is vlakbij dus kaas, vleeswaren en drinken kun je voor weinig geld in je eigen koelkast bewaren. Van de eigenaren merk je vrijwel niets. Als je ze nodig hebt dan staan zij voor je klaar. Het appartement heeft een eigen ingang en eigen parkeerplaats op het terrein. Zie fotoos. South Beach ligt op maximaal 10-15 autominuten. De B&B ligt in een rustige woonwijk. Voor een volgende zouden wij hier zeker weer heegaan.
Gereisd met partner in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Tamiami Guest House in Miami, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Tamiami Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Tamiami Guest House scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.