6,8

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Red Roof Inn Miami Airport** bij :

17 reviews over Hotel Red Roof Inn Miami Airport in het Nederlands

Aardig hotel

Jop M, 24-1-2015

Aardig hotel als je 's avonds laat in Miami aankomt. Als je op de dag aankomt kun je beter een hotel zoeken in Miami zelf. Miami Beach is circa 20 minuten rijden.
Gereisd familie in december 2014

Ontbijt ? Herrie !

mevrouw Renes, 6-1-2015

Recht onder de aan en afvliegroute van Miami airport, kamers zijn uitstekend geïsoleerd ; je hoort geen enkel vliegtuiggeluid. Aan het zwembad of op het terras is het om de 5 minuten een lawaai van jewelste vanwege laagvliegende vliegtuigen.

Het "ontbijt" was het slechtste wat we ooit ervaren hebben !

Gereisd met vrienden in december 2014

Nooit meer.kamers stinken

E.Pot, 8-11-2011

Ons bed was al reeds beslapen geweest.zwarte haren en vlekken
Gereisd met partner in april 2010

Goed hotel na aankomst op het vliegveld

Ger, 20-7-2011

De Red Roof Inn ligt vlakbij het vliegveld, wat ook wel te merken is door de laag overvliegende vliegtuigen. Binnen een kwartier ben je in Miami downtown.

Eenvoudig en net hotel.

Wij waren hier eerder en zouden het weer kiezen voor onze eerste overnachting.

Gereisd familie in mei 2011

prima hotel voor een eerste overnachting

maria, 5-2-2011

prima hotel na aankomst voor een overnachting . Er is een shuttle bus vanaf de luchthaven en een shuttle bus naar de haven.

Kamers prima, goede bedden. Ontbijt stelt niks voor maar er is lekkere koffie.

Personeel wat onpersoonlijk.

Gereisd met partner in januari 2011

Centrale ligging tov het vliegveld

a-mulder, 11-12-2010

Dichtbij het vliegveld, de kamer was schoon. De gang er naar toe niet. Voor 1 nacht prima, maar je moet hier niet langer zitten. Ontbijt zeer karig, bagel in plastic en een automaat waar je je drinken uit moet halen.
Gereisd met partner in september 2010

Handig hotel

Corné, 23-8-2010

Handig hotel als je op doorreis bent. Niet meer dan dat! Ontbijt is waardeloos.
Gereisd met partner in augustus 2008

Hotel dicht bij het vliegveld

Arno, 21-8-2010

Hotel ligt op de ideale afstand van het vliegveld om de eerste ervaring op te doen met je huurauto na zo'n lange vlucht. Kamer was schoon, er is een zwembad en men krijgt een eenvoudig ontbijt. Zeker voor Miami is het een goed goedkoop zeker 3 Europese sterren waard.

De receptionist was zeer vriendelijk hij leende me zelfs zijn telefoon voor een telefoontje naar Orlando.

Wij waren hier maar een nacht dus veel meer kan ik niet over het hotel zeggen.

Gereisd met partner in maart 2009

Prima Hotel

Karin & Lennart, 3-8-2010

Na 2 binnenlandse vluchten hebben wij hier een nacht gelogeerd alvorens aan onze rondreis Florida te beginnen. De dame achter de balie is bijzonder vriendelijk en heeft voor ons direct gekeken of er een upgrade van de kamer mogelijk was. Met als gevolg dat wij een zeer ruime kamer kregen met een heerlijk bed. De badkamer is niets bijzonders maar voldoet aan alle wensen. Van de vliegtuigen heb je geen enkele last, de kamers zijn goed geisoleerd.
Gereisd met partner in augustus 2010

Prima voor 1 nacht

sanne, 14-7-2010

Wij hebben hier na een lange vlucht uit NL een nachtje geslapen. Het ligt, zoals anderen ook al schrijven, direct onder de aanvliegroute. In de kamers hoor je deze helemaal niet, de kamer is dus goed geisoleerd. Het hotel en de kamer ziet er een beetje sober uit maar het bed is prima. Ontbijt is simpel maar ook prima, bagels met cream cheese of jam. Er is ook een toaster en dan smaakt die bagel best prima. Er is een shuttle vanaf Miami airport wat elke 30 min hoort te komen maar wij hebben een uur moeten wachten voordat er eentje voorbij kwam tuffen. Wel hebben we even 2x op moeten bellen hiervoor, maar ze horen toch langs te komen. Naast het hotel ligt een restaurant met Amerikaanse keuken waar je een prima maaltijd kunt nuttigen. Enfin, prima hotel dus voor 1 nacht. Prijs/kwaliteit is ook goed. Er schijnt gratis internet acces te zijn, maar mijn laptop kon de verbinding niet vinden...
Gereisd familie in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Roof Inn Miami Airport in Miami, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Roof Inn Miami Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Red Roof Inn Miami Airport scoort een 6.8 uit 10 op basis van 24 reviews.