Hotel Las Palmas & Suites By Clarion ***

Hotel Las Palmas & Suites By Clarion
Las Palmas & Suites By Clarion

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Las Palmas & Suites By Clarion bij:

1 review over Hotel Las Palmas & Suites By Clarion in het Nederlands

Goed te doen voor laatste overnachting

Anneke, 30-9-2008

Wij hebben hier de laatste nacht overnacht voordat we verder vlogen. Huurauto avond van tevoren teruggebracht en we werden opgehaald door busje van hotel, extra service. Ontbijt was onamerikaans, alleen bagels met cream cheese en wat zoete dngen. Plastic bordjes, bestek en bekertjes. TV op vol volume in ontbijtzaal. Wederom kun je je hier beter in het Spaans verstaanbaar maken dan in het Engels.
    Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Palmas & Suites By Clarion in Miami, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Palmas & Suites By Clarion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Las Palmas & Suites By Clarion scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.