Onvoldoende

1 review over Hotel Holiday Inn Coral Gables in het Nederlands

Verouderde kamers

Janneke, 12-1-2013

Wij hadden dit hotel alleen maar geboekt voor 1 nachtje omdat we de volgende dag weer naar nederland vlogen en het dichtbij het vliegveld was. We waren met onze kinderen en kregen een invalidekamer op de benedenverdieping. De receptionist zei dat het een ruime kamer was maar dat viel erg tegen. De kamer was voorzien van oud meubilair. Toen we aankwamen spoelde de wc meteen niet meer door. Ze kwamen dat wel snel verhelpen. Het was erg gehorig en omdat we dichtbij een buitendeur zaten hoorden we vaak mensen voorbij komen. Ook onze buren konden we goed horen. Er was niet goed schoongemaakt. Er lag nog ergens een sok in de hoek. Het zwembad en het buiten eten was wel leuk. Het ontbijt was niet inbegrepen en kostte 13euro. Het grote voordeel van holiday inn is dat kids eat free. Eigenlijk hoort daar ook een ijsje bij maar dat hadden ze niet. Ze hadden ook geen alternatief. Geen aanrader dus. Blij dat we er na 1 nacht weg konden
Gereisd familie in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Coral Gables in Miami, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Coral Gables zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Coral Gables scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.