7,5

2 reviews over Hotel Doral Golf Resort & Spa in het Nederlands

mooi

Paul van Egmond, 10-1-2012

Doral Golf Resort & Spa**** in Miami - Beoordeling toevoegen is een goed hotel, mooi en schoon
Gereisd met vrienden in mei 2011

ZEER SLECHT

Ad, 20-7-2011

Wat een hotel het woord service is daar nog niet uitgevonden.

Bij aankomst om 16:00 is ons een sleutel verstrekt van reeds bezette kamer.

Bij terugkomst aan de receptie ons de sleutel voor een ander kamer gegeven dit was een 2 pers. wij waren met 3 pers.

Weer retour naar de receptie, dit gemeld wordt direct een extra bed geleverd?

Na 3x retour bij receptie te zijn geweest was om 22:45 er een extra bed

(5 uur later) dit was een opvouw bed van de slechtste soort met erg veel dienstjaren

De parkeerplaats en de kamers en de receptie liggen ver van elkaar.

Bij het inleveren werd ons ook nog even een rekening van de kamer gegeven maar deze was in Holland reeds betaald en of we ook nog even de parkeer kosten $20 wilden betalen wat niet gemeld wordt

Klagen was het zelfde als praten tegen betonpilaar in een parkeergarage die geef ook geen reactie.

Marriott Doral heeft voor mij geheel afgedaan en moet ook is wat gaan doen aan de ongeïnteresseerde houding en incompetentie van het personeel.

Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Doral Golf Resort & Spa in Miami, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Doral Golf Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Doral Golf Resort & Spa scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.