Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Candlewood Suites Miami Airport West** bij :

2 reviews over Hotel Candlewood Suites Miami Airport West in het Nederlands

Lekkere locatie aan de ''Airport kant'' van Miami

Martin, 15-6-2014

Na een lange vlucht en 2.5uur gewacht te hebben bij de huurauto balie, kan je dan eindelijk richting je hotel. Heerlijk is dan de locatie van dit hotel, klein kwartiertje rijden en we waren er.

Ruime parkeergelegenheid en een goed verzorgt hotel. Zwembad ook lekker!

Gereisd met partner in mei 2013
?

Slechte service en onvriendelijk

Maurice, 29-3-2012

Ze hadden onze kamer gewoon vergeven en meer dan deze mededeling kregen wij niet, daar stonden we dan in Miami zonder hotel en enige vorm van sympathie. Zwembad zag er overigens smerig uit. We hadden 6 maanden voor aankomst gereserveerd met credit card en hadden alle bevestigingen bij ons. Ik zeg niet doen, kies dan voor Kendall suites en de wijk Kendall
        Gereisd met vrienden in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Candlewood Suites Miami Airport West in Miami, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Candlewood Suites Miami Airport West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Candlewood Suites Miami Airport West scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.