Hotel Airport Regency ***

Hotel Airport Regency
Airport Regency

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Airport Regency bij:

1 review over Hotel Airport Regency in het Nederlands

lita, 31-3-2007

wij zijn met 4 personen op 21 maart hier geweest,

op de site wordt vermeld dat er koffie-en theefaciliteiten zijn (niet waar) wij hadden geboekt voor een deluxe dubbelroom ($99,-p/d) we kregen 1 kamer met een 2-persoonsbed, dus erg smal voor 2 personen,verschil met een standaard room is dat er een koelkast is.internet op de kamer beloofd,ook niet. je kan wel internetten beneden maar erg duur. de receptie beantwoordt of neemt de telefoon helemaal niet of na een kwartier.

ontbijt is maar voor 2 pers. de anderen moeten $10 p/p/ betalen en dan nog mag je niet aan de warme eten zitten dus aleen maar toastjes en fruit, geen gekookte ei. koffie en warm water waren niet heet. al met al was de ontbijt service triest. wel was er een shuttle die je afhaalde en terugbracht naar de airport, een shuttlebus die je naar de dolphinmall bracht voor $5, heen en terug.

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Airport Regency in Miami, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Airport Regency zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Airport Regency scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.