Hotel The Beach Plaza ***

5,6

6 reviews over Hotel The Beach Plaza in het Nederlands

Leuk ingericht, centraal gelegen in Miami Beach

Debby, 10-9-2010

Aparte inrichting die mij persoonlijk aanspreekt. Heerlijke tuin waar je kunt relaxen.

Kamers zijn schoon. Ontbijt was niet uitgebreid, maar goed verzorgd. Gezellige 'barman'. Service is wat karig, dakterras was niet open, terwijl dat nu juist de reden is waarvoor wij dit hotel geboekt hebben, maar dat mag de pret niet drukken.

Al met al zeer geslaagd hotel.

Gereisd met vrienden in maart 2009

Klein

Brenda, 21-8-2009

Wij zijn hier in 1999 geweest.

Erg kleine kamer voor 4 personen.

Vloerbedekking waar je rode voeten van kreeg,vooral na het douchen.

Ontbijt hebben we elders gegeten.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Nette comfortabele kamers

Cartman, 2-2-2009

Hotel oogt klein, maar heeft toch een behoorlijk aantal kamers. Prima bedden, grote plasma tv, badkamer wel aan onderhoud toe.

Groot pluspunt: goede, stille airco, kamers redelijk goed geisoleerd en een gratis kluisje op de kamer.

Groot gemis is een koelkast, maar je kunt tegenover het hotel grote zakken ijs kopen bij de benzinepomp...

Leuk is het grote dakterras met lounge-seats en een mooi uitzicht over South Beach. 's Avonds is hier barservice aanwezig en zo nu en dan een feestje.

De lokatie is erg goed, 50meter naar het strand, en op 3 minuten lopen van Lincoln Road.

Gereisd met partner in februari 2008

Hay Clabbers, 28-11-2007

Hier verbleven begin nov. 2007. Alleen de ligging is OK; centraal en vlakbij de Lincolnroad (shops), Oceandrive (restaurants) en Washington Avenue (winkels, uitgaan). Ontbijt was 0: plastic bestek. Keuze: 1 broodje of 1 croissantje. Verder 1 kuipje smeerkaas en 2 kuipjes jam. Tot slot 1 kartonnen beker Starbucks koffie en 1 stukje fruit. Ontbijt afhalen in de bar tussen 07:30 en 09:30 bij het barmeisje: gemiddelde wachttijd: 15 - 20 minuten!

Op onze 1e kamer géén tafel of stoel. Onder de platte LCD-tv alleen een side-table, voor de lap-top. 2e Kamer met een bureau en één stoel.

Op veel sites wordt dit hotel vermeld mét restaurant: dat is er niet.

Badkamer erg klein; wasbakje té klein om spullen neer te zetten tijdens scheren of opmaken.

Samenvattend: 'art deco' hotel dat in geen enkel opzicht aan de eisen van deze tijd voldoet. JVC dus: jammer van je centen!

Gereisd met partner in november 2007

Wilbert, 5-7-2006

Ik ben hier 15-07-2000 geweest! Alweer 6 jaar geleden! Ben hier in mijn eentje naar toe gegaan! Vond het hotel toen in een goede staat! Het ligt idd aan collins-avenue zeer druk! Bezaaid met auto's waar ik van kan dromen! Het ligt 100 meter van southbeach! Maar ik zat er in de verkeerde periode (hurican season)!! Elke dag een flinke bui! Dus weinig mensen op het strand! Maar wel een strand zo als ie er uit hoort te zien! Eten moest ik aan de overkant daar zat een restaurant wat bij het hotel hoorde! Kijk uit voor rare beesten die bijten of prikken!! Keb een nacht in het ziekehuis gelegen! De verhalen over geweld in miami beach valt best mee maar daarom heen liggen kleinere wijken van verschillende nationaliteiten! Litttle Havan/Cuba!! Daar ben ik s'nachts maar niet geweest! Zeer veel excursies! Een cruise maken De Everglades bezoeken! Een sterrenrit maken langs veel huizen van celebs! Het oude huis van mode koning Versace die daar op zijn trap dood geschoten is! Miami beach een topper!
    Gereisd alleenreizend in juli 2002

I.Gerritsen, 6-5-2004

Toen wij vorig jaar Okt. in het Beach Plaza zaten werd het net verbouwd en dat was hard nodig ook! Scheven bedden, vieze taijten in de kamers enz.

Wel heel leuk gelegen vlakbij het stand maar als je met je kamer aan de weg (Collins avenue) zit wordt je wel heel de nacht wakker gehouden door geschreeuw van gekken en getoeter.

Gereisd anders in mei 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Beach Plaza bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Beach Plaza in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Beach Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Beach Plaza scoort een 5.57 uit 10 op basis van 7 reviews.