Hotel Penguin ***

Penguin
7,6

5 reviews over Hotel Penguin in het Nederlands

Op het laatste moment geboekt...

Barry, 13-9-2013

Tja, echt een mooie accomodatie was dit niet. Een klein liftje, een airco die de lakens van je afblies en een rommelige kamer. Maar ach, we waren hier voor het zwemmen, uitgaan en dingen ondernemen. Toch een mooie tijd gehad (niet op de kamer ).
Gereisd met vrienden in augustus 1998

Perfecte ligging!

AndyK, 4-8-2008

Dit hotel is inderdaad, zoals Deniz zegt, wrs goed opgeknapt in de jaren. Mooie spiegelwand, lcd-tv.

Ligging is gewoon perfect, je loopt meteen het nachtleven van miami beach in... Minpunt: wij hadden ontbijt bijgeboekt, hiervoor moesten we naar hotel the president, een straat verder. welgeteld 1 snee geroosterd brood p.p., glas jus en een kuipje jam+boter. Ontbijt bij het hotel zelf (apart restaurant) was tegen betaling een stuk beter. Wij vonden de prijs/kwaliteit toch goed, vooral vanwege de ligging!

Gereisd met partner in juni 2008

Deniz, 28-6-2008

Voorgaande berichten zijn erg gedateerd, volgens mij is hotel in de tussentijd aardig gerenoveerd.

Kamers waren erg mooi en schoon.

Lcd tv aan een grote spiegelwand, heerlijk bed en een nette badkamer.

Ligging is inderdaad perfect aan het begin(of eind, hoe je het wilt zien) van ocean drive recht tegenover het strand! Een aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2008

A.Groot, 21-5-2007

Hotel is prima bevallen.

De kamer was schoon, stylish en met 2 grote bedden erin. De badkamer en de ruimte voor de baggage is wat aan de kleine kant, maar alles is functionel en doordacht.

Het ontbijt is prima: koffie, jus, vers fruit, geroosterd brood + jam/honing. Voor weinig geld kan er van alles bijbesteld worden. Je mag alleen binnen zitten als je boeking incl. ontbijt is, maar met uitkijk op de Oceandrive was ook dat zeker geen straf.

Zoals al vaker gezegt: de ligging is super!

Wij (2 volw.+1 kind) hebben het erg leuk gehad. Strand aan de overkant van hotel en de leuke winkelstraten + terrassjes op loopafstand.

Eeen aanrader!!

Gereisd familie in mei 2007

Wereldreiziger, 3-8-2006

Zoals gezegd, hotel ligt centraal... en hoe!!! Op Ocean Drive! Weg over en je bent op het strand. Ook een lekker terras voor de lunch en ontbijt. Stevige porties.

Geen zwembad, maar met de zee voor je deur niet echt nodig natuurlijk.

Kamers niet heel erg fantastisch. 2 twin bedden per kamer, een tv-toestel en een te kleine koelkast. Dan nog een badkamertje waar je kan douchen en waar een wastafel is. Meer niet. Kamers liggen in de regel aan een lange gang met geen uitzicht of uitzicht op een steeg aan de zijkant. Maar nogmaals, je gaat hier niet naartoe om in je kamer te zitten, maar aan het strand te liggen of hip, hot en happening te wezen in één van de vele lounge-tenten in de buurt.

Niet heel bijzonder dus, maar daar is de prijs ook naar. Wij betaalden 40 dollar per nacht met een advertentie uit een lokaal bonnenboekje.

Gereisd anders in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Penguin bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Penguin in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Penguin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Penguin scoort een 7.6 uit 10 op basis van 5 reviews.