Hotel Miami Beach International Travelers Hostel

Hotel Miami Beach International Travelers Hostel
Miami Beach International Travelers Hostel

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Miami Beach International Travelers Hostel bij:

1 review over Hotel Miami Beach International Travelers Hostel in het Nederlands

Ideaal!

Alex Langenhuijsen, 5-12-2009

Geweldige periode gehad in dit hostel in September. We verbleven niet in het hostel zelf, maar in 1 van de appartementen die door het hostel worden geexploiteerd. We konden wel gebruik maken van de faciliteiten van het hostel. Alles kon je te voet doen. Hostel is op nog geen 5 minuten lopen van Ocean Drive. Veel leuke mensen leren kennen, erg leuk personeel, die zorgen dat je niets tekort komt. Echt een droomvakantie gehad!
Gereisd met vrienden in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miami Beach International Travelers Hostel in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miami Beach International Travelers Hostel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Miami Beach International Travelers Hostel scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: