Hotel Maxine ***

Maxine

Matig

1 review over Hotel Maxine in het Nederlands

dick en dineke, 31-7-2006

wij zijn ook in hotel maxine geweest nooit meer

wat was er niet mis oke de deur sloot dat is zowat hetenige goede eraan zo gehorig je kon de mensen naast horen ...... de tegeltjes in de badkamer het waren 4 verschillende soorten er stond inderdaad een fornuis

de luxaflex trok ik de eerste avond al los ontbijten kon pas laat vooral als je zoals wij erg vroeg wakker werdt vanwege het tijds verschil aan de overkant lekker gegeten in marseilles waar we ook waren geweest

vlakbij strand oceandrive enzovoort wel raar toen we een half iir op onze auto moesten wachten die de parkeerboy op ging halen je kunt hem beter zelf in de parkeergarage van lincolnroad zetten kun je hem zelf halen personeel welk personeel ,dat zat in het andere gebouw dus dat hebben we niet gezien maar het mooie weer en de rest van de locals zijn heel aardig

Gereisd met partner in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maxine in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maxine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maxine scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.