7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Holiday Inn Miami Beach*** bij :

23 reviews over Hotel Holiday Inn Miami Beach in het Nederlands

leuk hotel

Annemieke, 3-8-2017

Wij zijn hier 4 nachten geweest. Mooi en net hotel. Vriendelijke mensen. Dicht aan het strand. Voor de rest zat je overal verder vanaf Wij namen de bus de trolley is gratis en voor de gewone bus betaal je $ 2.25. Ook winewood is een aanrader.
Gereisd familie in juli 2017

Mooi hotel

Chantal, 8-2-2015

Wij werden in dit hotel geplaatst omdat er iets mis was met het hotel dat wij geboekt hadden. De kamers waren erg verzorgd. Koelkasje erbij was wel handig geweest. Er was gratis wifi. Ontbijt was erg uitgebreid, elke ochtend kon je heerlijk eten. Zwembad mooi. In de buurt zat nog een subway waar je broodjes kon halen.
Gereisd met partner in juni 2014

mooi gelegen aan de boardwalk

Cyn, 8-12-2012

Prima hotel. Ruime kamer. Goed gelegen aan het strand, via de boardwalk kun je naar Art Deco wandelen in circa 45 min. Je kunt ook met de bus, $2 contant invoeren bij de chauffeur. Het ontbijtbuffet is een aanrader. Valetparking verliep bij ons prima.Duck tours in Miami is een leuke excursie.
Gereisd met partner in november 2012

Prima prijs kwaliteit verhouding

B. de Niet, 4-9-2012

mooie accomodatie nette kamers. servicegericht personeel.schoonmaak goed.
Gereisd familie in augustus 2012

Perfect hotel

marjolein, 15-8-2012

Mooi hotel,modern, ruim, schoon, geweldige tuin met fraai zwembad. Je loopt ook zo het strand op. Ontbijt niet sensationeel.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ga er zeker vaker heen.

Gereisd familie in juli 2012

Goed hotel

Jan-Nelwendels, 4-6-2012

Het hotel ligt enkele kilometers van het centrum af. Het is een prima hotel met grote kamers en twee king size bedden. De bediening is vriendelijk en behulpzaam om ons dingen duidelijk te maken over zaken die in de U.S.A. normaal zijn en voor ons toch niet zo van zelfsprekend. Het ontbijt is prima verzorgd.
Gereisd familie in juli 1995

Goed te doen

Gerard, 11-4-2012

We hadden een kamer met ocean vieuw en dat was goed te doen, jammer dat de ramen niet open konden maar dat zal wel met veiligheidsredenen te maken hebben.

Personeel, relaxt en rustig al was de persoonlijke verzorging iets wat minder bij sommige mederwerkers.

Diverse bushalte's vlakbij in de buurt, net zoals subways, wallgreens een winkel zat wel iets verder maar is heel erg goed aanloopbaar.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Fantastisch hotel

vera, 23-8-2011

We zijn 5 nachten verbleven in dit hotel en het is ons zeer goed bevallen. Ligging aan het strand, je kunt over de boardwalk (wandelboulevard langs strand) in 40 minuten naar Ocean Drive lopen. Hotel heeft goed zwembad. Kamers zijn zeer netjes en groot met prima bedden. Hadden prachtig uitzicht op de zee. Personeel van het hotel was zeer vriendelijk. Strand voor het hotel is uitstekend, schoon zeewater. Aanrader als het minder weer is is een dagje winkelen bij Aventura Mall, waar je met de bus in een kleine drie kwartier was.
Gereisd familie in augustus 2011

Super plek

gaston_marloes, 25-5-2011

Hier genoten van het strand, van de stad. Ga een avondje naar een honkbalwedstrijd van de Miami Dolphins, echt super om mee te maken.
Gereisd met partner in september 1997

Supermooie ligging

Sandra, 27-12-2010

Ik begrijp de onderstaande kritiek niet. Wij zijn hier 2 dagen geweest tijdens onze rondreis door Florida. Supervriendelijk personeel zeker voor onze 7-jarige dochter, perfecte kamer en het ontbijt was ook echt perfect. Wat roken betreft: waar mag je in Amerika wel in welke gelegenheid dan ook roken??? Gelukkig bijna nergens. Wat ons betreft zeker een aanrader. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is de parkeergelegenheid. Een beetje aan de prijzige kant maar ja, je zit in Miami.
Gereisd familie in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Miami Beach in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Miami Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Miami Beach scoort een 7.75 uit 10 op basis van 23 reviews.