Hotel Essex House ***

7,5

4 reviews over Hotel Essex House in het Nederlands

Goed hotel!!

Patricia & Danny, 31-1-2009

Goed hotel. Erg gunstig gelegen, binnen 2 minuten lopen zit je al op Ocean Drive. De kamer zelf ziet er goed uit (heerlijke bedden). Zwembad is erg klein. Ontbijt zit er echter niet meer bij (maar genoeg tentjes in de omgeving waar je kan ontbijten). Het personeel is supervriendelijk. Niet een hotel voor een hele week maar zo voor 1 of 2 dagen heel goed te doen.
Gereisd met partner in januari 2009

geen oog dichtgedaan

chantal, 18-10-2008

2 nachten geboekt via touroperator. mooie lobby maar de kamers waren onder de maat. Slechte bedden,lamellen met een laag stof erop,geen tv,geen kluisje. De hele nacht lawaai door overige gasten,zeer gehorig. Vriendelijk personeel,maar we kregen meteen een lijst met excursies in de handen gedrukt die we via hen konden boeken. Toen we vertelden dat we ergens anders een excursie hadden geboekt,werd daar vrij negatief op gereageerd. Hoewel we logies met ontbijt hadden geboekt (en betaald) was er geen ontbijtgelegenheid meer in het hotel. We kregen een voucher van 5 dollar om ergens anders te ontbijten,maar met een koffie en een broodje boter zat je al over dat bedrag heen, dus moest je de rest zelf betalen. Al met al hadden we van dit hotel echt meer verwacht.
Gereisd met partner in oktober 2008

Annebel, 18-5-2008

Goed gelegen; dichtbij strand en Ocean drive is 200 m. Ontbijt is matig, weinig keuze. Kamers zijn groot, maar zeer gehorig en eenvoudig. Bedden matige kwaliteit. Het stappubliek wat thuis komt hoor je letterlijk (en Amerikanen zijn luidruchtig).

Wel relaxte lounge patio en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. 175 euro per nacht is het echter niet waard. (+ 25 dollar parkeergeld/24 uur)

Gereisd met partner in mei 2008

Marcel, 28-2-2006

Goede prijs kwaliteit verhouding zo als dat zo mooi heet, dicht bij kust en uitgaansgelegenheden(place to be).Ontbijt inclusief. Klein zwembad. Hotel is in orde.
    Gereisd anders in februari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Essex House bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Essex House in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Essex House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Essex House scoort een 7.52 uit 10 op basis van 21 reviews.