5,7

Matig

7 reviews over Hotel Dream South Beach in het Nederlands

Cor en Helen, 3-1-2008

Ik kan me aansluiten bij de rest. Prima hotel om een nacht of twee te vertoeven, alles deed ons denken aan een "slechter"hotel in New York zeg maar. Eten wat en was en ook de entourage was slecht. Wel een prima hotel qua ligging, vlakbij SoBE en net uit de drukte hiervan.
Gereisd anders in juli 2005

tamara, 25-7-2007

Verwacht niet teveel an dit hotel. Wij waren op doorreis en daarvoor is hotel prima. Twee nachten is toch echt wel het maximale. De ligging is echter perfect!
Gereisd met partner in juli 2007

ger, 7-1-2007

geen vriendelijk personeel, grootste domper, inbraak in kamer met een keycard, wat spullen mee genomen en tudor haalt schouders op zo denk aan u spullen, maar de ligging als je geen auto wilt is ideaal als je houdt van terrasje zitten, lekker eten, en s'avonds heerlijk van flaneren houdt, dont forget de shops in bal houber, geweldig paradijs voor de shopaholicts, neem een boottocht vanaf bayside market, huur een dag een auto en rij naar fort lauerdale en zie al het pracht en praal van de mogellijk die je hebt in een land als in amerika, nieuwyear was fun op de ocean drive erg druk met overal muziek en blije mensen, maar de tudor slaan wij de volgende keer over
Gereisd met partner in december 2006

Gerben, 18-3-2006

Door de ligging geven we dit hotel nog net een magere voldoende in algemene zin. De service liet veel te wensen over. Verder waren de matrassen slecht, maakte de airco veel lawaai en was het ontbijt erg mager met een kop koffie en een klef broodje. Wij zijn er in maart 2006 geweest
Gereisd met partner in maart 2006

A.M.Krijnse Locker, 28-2-2006

We zijn in augustus 2005 in dit hotel geweest.We kregen een kamer met slechte bedden,de motor van de airco maakte vreselijk veel lawaai.Personeel deed niets,onvriendelijk etc.We waren met een gezelschap van 12 personen en iedereen had klachten.We waren blij dat we weg konden gaan uit dit hotel.Het enige positieve van dit hotel is dat de ligging ok is.
    Gereisd anders in februari 2006

henk walaven, 10-11-2005

was al eerder in dit hotel geweest in 2001, was toen stukken beter .vooral het personeel was niet vriendelijk of behulpzaam.( totaal geen interesse.)

de ligging maakt veel goed.

ontbijt was een kop koffie.

Gereisd anders in november 2005

Frank Koord, 23-5-2004

Verwacht niet te veel van je eventuele ontbijt.
        Gereisd anders in mei 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Dream South Beach** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dream South Beach in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dream South Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dream South Beach scoort een 5.71 uit 10 op basis van 7 reviews.