Hotel Days Inn Art Deco ***

3 reviews over Hotel Days Inn Art Deco in het Nederlands

goed te doen

erol en kimm, 23-8-2009

mei 2009 hier verbleven.

was in Miami north beach. Buiten de drukte van south beach (ook goedkoper parkeren dus) en toch met de auto vlakbij. Lekker strand voor de deur. Vonden alleen de man (een wat oudere man) aan de balie erg klantonvriendelijk. Soms stonden we aan de balie, recht voor hem, en bleef hij gewoon zijn boekje lezen tot we vroegen of hij ons wilde helpen. Was gewoon om te lachen hoe sarcastisch die man iedere keer tegen ons deed. Maar gelukkig zat hij er alleen in de avond. Verder gewoon een prima middenklasse hotel.

Gereisd met partner in augustus 2009

Bart, 11-1-2007

mooi gelegen, redelijk schoon maar wel tamelijk oud. achtergelegen winkelstraat s'avonds beetje obscuur. prima portugees restaurant met life muziek en 100 soorten gebak om de hoek.

gratis handdoeken voor op het strand. zeeeer karig ontbijt. klein zwembadje achter hotel. van 8-18 uur betaald parkeren dmv parkeermeter 1$/ uur. met 4 pers. op 1 kamer (met 2 zoons van 13 & 17)

Gereisd familie in december 2006

Karin Portier, 16-11-2005

Days Inn was een van drie hotels tijdens onze Fly & Drive vakantie, en scoort het minst hoogst. De ligging is uitstekend (vrijwel aan het strand) en in een zijstraat van de drukke straat. Een receptionist begreep niet dat de vouchers van onze 3 hotels aan de balie was afgegeven door onze agent. Minpunt. Interieur was oud, enzo. Minpunt.

Karin & Igno

Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Art Deco in Miami Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Art Deco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Days Inn Art Deco scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.