Hotel Days Inn Melbourne **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Days Inn Melbourne bij:

2 reviews over Hotel Days Inn Melbourne in het Nederlands

Goed eenvoudig motel

Laura, 4-9-2012

Wij hebben hier 1 nacht overnacht op onze rondreis Florida. Het is een eenvoudig motel, vlakbij de snelweg. Het was er rustig, weinig kamers bezet. Had een prima zwembad om even af te koelen als je de hele dag onderweg bent. We kregen een welkomspakket met wat snacks er in: chips en zoutjes. We waren met zijn 3-en (kind van 12 jaar) en de kamer was groot genoeg. Er is verder weinig in de omgeving. Wel meteen naast een tankstation en een Denny's.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Prima hotel voor bezoek aan Kennedy space center

H., 12-9-2011

Verbleven 1 nacht in dit prima hotel. Grote goed ingerichtte kamer met dubbel bed, koelkastje en magnetron. Prima ontbijt met o.a. yoghurt en fruit. Prima prijs /kwaliteit verhouding. Naar Cape Canaveral is het ongeveer een half uurtje rijden.
Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Melbourne in Melbourne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Melbourne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Days Inn Melbourne scoort een 7.33 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: