Hotel Walt Disney World Dolphin ****

Walt Disney World Dolphin

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Walt Disney World Dolphin bij:

4 reviews over Hotel Walt Disney World Dolphin in het Nederlands

Zeer degelijk hotel

Eva, 8-12-2010

Het hotel is (samen met het Walt Disney World Swan, dat 1 hotel vormt) een héél ruim hotel. Van hieruit is het heel gemakkelijk om naar elke uithoek van Disneyworld te gaan. Er vaart trouwens een boot van het hotel naar verschillende plekken (gratis). Een supermooi zwembad, met mooie poolbar! Ook een strand (met water waar je evenwel niet in mag zwemmen). Ruime, mooie kamers! Restaurants zijn degelijk, maar eerder duur (naar Europese normen) en naar USA-standaards. Héél vriendelijk personeel. Een beautycentrum & fitness, maar geen spa (met jacuzzi enzovoorts).
Gereisd zakelijk in oktober 2010

Geweldig

Rex, 5-8-2010

Goede service, goed eten. Ik verbleef hier voor mijn werk vanwege een conferentie. Vanwege de centrale ligging toch in de vrije tijd nog wat pretparken kunnen bezoeken.
Gereisd zakelijk in januari 1995

een hotel om aan te raden

Rianne Vermeulen, 29-5-2010

We verbleven wederom van 30-4 t/m 02-05-2010 in dit hotel en van 10-5 t/m 13-5-2010. Het is een zeer kindvriendelijk hotel. Het personeel is vriendelijk. En bij aankomst werden we echt welkom geheten. De kamers zijn goed. Wij hadden 3 kamers aaneengesloten. Via tussendeuren konden we in alle 3 de kamers komen.

Vanaf de kamer konden we het vuurwerk zien dat 's-avonds werd afgestoken in de pretparken. Het hotel heeft diverse faciliteiten, waaronder prachtige grote zwembaden. Het onbijt is goed(moet wel iedere dag per persoon apart worden betaald). Alleen vonden we het eten in de restaurant zeer prijzig. Wij aten daarom vaak buiten het hotel, was veel goedkoper. Vanaf het hotel zijn de Disneyparken, Sea World, Universal Studios, goed met de bussen te bereiken. De bussen stoppen bij het hotel. We reden met onze huurauto overal naar toe, maar alles is goed en snel te bereiken. We hebben wederom genoten van ons verblijf in dit hotel.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

Fantastisch hotel

Rianne Vermeulen, 17-2-2009

In 2004 verbleven wij in dit hotel. Het is een goed verzorgd hotel. Het personeel is erg vriendelijk. We hadden een auto gehuurd en konden zo naar alle parken toe. Ook kon je vanaf het hotel met de bus of de boot. Zitten diverse zwembaden bij en je kan zo naar het World Swan hotel lopen en binnengaan. Op hetzelfde terrein als World Dolphin. Vanuit de kamer die wij hadden in dit hotel, kon je 's-avonds het vuurwerk vanuit Epcot zien. Mooi uitzicht.
        Gereisd met jonge kinderen in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Walt Disney World Dolphin in Lake Buena Vista (bij Orlando), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Walt Disney World Dolphin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Walt Disney World Dolphin scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: